Wednesday, October 13, 2021

Anak-anak dah besar

 Assalammualaikum,


View dalam bilik tidur 3 orang anak

Dua hari kalut dengan anak-anak nak vaksin. Si sulung jer lepas, si nombor dua tak lepas dek tercicir namanya dalam senarai sekolah. Lepas tu aku bergegas ke bank atas satu urusan yang belum settle sejak 2 minggu lepas. Malangnya, tak dapat selesaikan juga disebabkan masalah sistem.

Hari ini baru ada masa untuk susun atur bilik anak-anak perempuan. Si bongsu pun dah besar. Dengan bilik yang kecil, pening juga lah. Untung si anak bujang, dia sorang je satu bilik. Sesi menyusun dibuat lepas zohor. Penat maknya lom habis lagi. 

Sharhanah

No comments:

Post a Comment