Keropok lekor yang sedap

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Baru sampai dari Terengganu 

Anak buah yang duduk di Terengganu ada hantarkan keropok lekor. Dia borong banyak pek. Dia inform, keropok ni la yang selalu dia beli kalau teringin nak makan.

Ya betul, keropok ni saya goreng 1 pek dengan anak-anak pun puji cakap sedap. Bagi dekat saudara mara di utara pun cakap sedap. Sampai ada yang nak lagi๐Ÿคญ.

Memang boleh buat berniaga. Cuma itulah, jauh sangat kalau nak restock. Kos agak tinggi untuk penghantaran mengguna syarikat kurier tempatan.

Yang best keropok ni, goreng tak meletup, isi ikan banyak bukannya banyak tepung, tiada tulang, warna cantik dan bersih je, lepas goreng dia akan rangup di luar dan lembut di dalam, sos pencicahnya sedap sangat!

Peminat keropok lekor ganu.

Sharhanah

4 comments:

  1. haah yang ni versi cruncy. Memang sedap bila di goreng dan makan lembut dalamnya

    ReplyDelete
  2. Itulah, orang utara dah jatuh cinta dah ni. Jenuh

    ReplyDelete
  3. susah nak cari keropok lekor yg byk isi ikan di kl ni. Sedapnya hari hujan2 ni makan keropok lekor panas2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Dapat yang sedap memang kita repeat selalu

      Delete

⚠️๐ƒ๐ข๐ฌ๐œ๐ฅ๐š๐ข๐ฆ๐ž๐ซ Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post ๐Ÿฅ•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...