Menang Giveaway Syazni Rahim Blog Nak Masuk Tingkatan 1!

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Pakej satu family dapat merasa

Dingggg dongggggg! Parcel dihulurkan.

Berteka-teki kami anak beranak... Rasanya takde pun kami beli online. Kalau beli pun semua dah selamat terima. 

Anak-anak pakat merebut nak membuka. Macam tu lah selalu, dah jadi kebiasaan kalau ada barang sampai, mesti bergaduh. Sampai kena buat giliran lah turn sapa boleh buka.

Sekali tengok.... Oh ya, ini hadiah giveaway daripada Syazni Rahim. Saya tersenarai dalam ramai-ramai pemenang tu🀭. Memang rezeki, Alhamdulillah. Ini adalah pertama kali saya menang sejak buat blog baharu. Blog lama dulu (2008) pernah 3 kali menang. Kali  ini saya sangat teruja memandangkan agak lama saya pencen berblogπŸ˜™. Orang kata, pembakar semangat untuk saya aktif kembali.

Terima kasih Syaz. Saya sangat berbesar hati dapat hadiah ni. Tak sangka, banyak pula isinya... Kain batik, tudung, minyak wangi, tepung kek strawberi, minuman 3-in-1, kain microfibre dan Tam Tam. Kemas betul Syaz balut. Nampak sangat Syaz bersungguh-sungguh dalam ikhlas memberi. Saya doakan moga Syaz murah rezeki, bahagia bersama keluarga tersayang dan teruskan berblog.

Psttt... blog saya baru umo 5 bulanπŸ˜‡

Sharhanah

6 comments:

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...