Mummy Ayu's Birthday Giveaway

Assalammualaikum, 

Ini adalah penyertaan pertama aku menyertai GIVEWAY sepanjang aku aktif di blog baharu aku ni. Moga-moga ada rezeki, manalah tahu... kalau menang, bagi aku lebih semangat dalam dunia blog ni kan. Tapi takpe, mencuba memang tak salah daripada tak cuba langsung. Dapat juga kawan baharu at least... betul tak Mummy Ayu?😊 (salam kenal)

Kalau nak join, klik jer pada gambar di bawah ini.

Aku memang suka planner comel² neh

Aku suka sangat birthday giveaway macam ni. Syarat pun mudah sangat. Hanya buat entry bertajuk "Mummy Ayu's Birthday Giveaway" dan link balik. Pastu pergi ke blog Mummy Ayu, tinggalkan komen. Itu jer... padanlah dengan aku ni yang sibuk memanjang. Tadi pun, tengah syiok menaip buat entry ni, on call masuk "opis".. berlari aku siapkan order. Hahaha. Okey, ni sambung balik. Flexible kan keje dari rumah? Bhehehehe.

Sharhanah

20 comments:

  1. Semoga berjaya.
    Tq. Saya dah follow balik blog puan.

    ReplyDelete
  2. Singgah sini follow blog ini! Semoga beroleh rezeki dalam GA ini :)

    ReplyDelete
  3. selamat maju jaya. abe kie pun join gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Selamat maju jaya juga buat Abam KieπŸ˜‰

      Delete
  4. All the best untuk GA ni :)
    Selamat berkenalan!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Terima kasih datang menyinggah. Good luck to you too!

      Delete
  6. Semoga ada rezeki menang ye. Good luck!

    ReplyDelete

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...