Hadiah Sudah Sampai: Giveaway by Blog Roziah Muhammad Nor

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, blog picisan saya dipilih oleh wheelofnames untuk memenangi hadiah Giveaway by Blog Roziah Muhammad Nor. Terharu betul. Sebenarnya saya sudah lama pencen dalam dunia blog sejak 2015. Saya bangkit kembali dengan blog dan semangat yang baharu pada tahun 2021. Minat menulis tak pernah pudar dalam kehidupan saya. Dalam tempoh 5 tahun tu, saya hanya mencoret di dalam nota sahaja.

Kali ke-2, blog saya terpilih. Ia menjadikan saya lebih bersemangat untuk berblog. Terima kasih kepada blogger yang rajin buat giveaway, semoga kalian dimurahi rezeki selalu.

Tadaaaaa..... hadiah sampai pada pukul 11 pagi tadi. Terus saya buat posting memandangkan saya tak sibuk hari ini. Terima kasih kepada Cie dan Shaklee.


Banyak items... terima kasih tau😁

Untuk melihat senarai pemenang, sila klik di SINI.

Sharhanah



12 comments:

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...