Fokus Apa Yang Kita Nak


Sebijik buah epal di kalangan berpuluh-puluh biji limau mandarin

Pagi tadi, saya terpaksa keluar berjalan kaki membeli barang dapur di pasaraya Mydin yang berdekatan dengan rumah. 

Selalunya, selepas Subuh... Saya dah mula mengemas rumah, memasukkan pakaian ke dalam mesin basuh dan akan mengambil sedikit masa untuk menyemak emel. 

Saya akan ke pasaraya berdekatan sebelum pukul 8 pagi untuk elak ramai orang. Saya lipat siap-siap dua plastik sederhana besar untuk isi barang yang telah dibeli nanti. 

Lama tak keluar rumah, tak sangka J&T dah pindah lagi dekat dengan rumah. Syukur, mudah betul nak pos barang nanti, mudah nak drop off. Hanya 500 meter! Upah jalan kaki je.

Ya, cuma nak inform, saya beli buah limau mandarin jer. Tidak pula membeli epal hijauπŸ˜…

Sharhanah 

No comments:

Post a Comment

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...