🌿 Let's Be Friends

Bila Time Rajin, Blogger Pula Buat hal

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Haaa… inilah dugaan seorang blogger. 😂

Dah lama tak rajin nak singgah blog orang, hari ni tiba-tiba datang mood rajin pula. Siap semangat nak join giveaway SA. Blogwalking sana sini la kita pagi tadi, nak tinggalkan komen kekonon…

Sekali Blogger buat hal! Tak boleh nak tinggalkan komen.

Dah tu, bila kita dah rajin ni bukannya selalu datang tau. Hari yang malas, boleh pula Blogger elok je. Hari kita tengah berkobar-kobar nak blogwalking, masa tu lah dia nak buat perangai. 

Bukti saya dah join giveaway SA. Tapi takleh tinggalkan komen. Harap SA nampak. Hihihi

Takpe… kita cuba lagi nanti. 

Ada tak yang mengalami nasib sama hari ni?

Sharhanah

2 comments:

  1. Sabar jelah kan..
    Linda pun kena juga..dari semalam sampai la tengah hari tadi..
    Alhamdulillah, ni dah ok

    ReplyDelete
  2. Ramai kena. Cie 24jam tak boleh komen. Sekarang dah ok Alhamdulillah.

    ReplyDelete