🌿 Let's Be Friends

Giveaway Wedding Anniversary SA & Suami Yang Ke-3 Tahun

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-3, SA & suami! 💕

Semoga cinta yang ada hari ini terus mekar sampai bila-bila. Semoga tahun-tahun mendatang dipenuhi lebih banyak senyuman, lebih banyak rezeki dan lebih banyak perjalanan indah!

Dan untuk giveaway pula… saya join!

Mana tahu ada rezeki kali ini. Kalau tak menang pun, sekurang-kurangnya dapat memeriahkan hari istimewa SA dan suami. 

Klik gambar untuk join
Sharhanah

2 comments: