Giveaway By Blog Roziah Muhammad Nor

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang 

Rabu itu hari yang bisu. Tapi, saya off day setiap hari tersebut. Tak boleh sangat nak bisu. Maka, hari ini saya ada banyak masa untuk blogwalking. Jalan-jalan jumpa giveaway di rumah Puan Roziah. Singgah dulu la, minum-minum sementara nak fikir tajuk next entry.

Klik imej untuk sertai giveaway ini

Jom memeriahkan Giveaway By Blog Roziah Muhammad Nor bermula 30 Disember 2023 jam 8.00 pagi hingga 29 Januari 2024 8.00 malam. Ia berlangsung selama sebulan. Memang banyak masa lagi kalau nak join.

Sharhanah

9 comments:

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...