Transaksi Tidak Berjaya di MAE, Tetapi Wang Ditolak Di Dalam Akaun Tabung Haji

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Baru-baru ini, saya cuba mengeluarkan wang simpanan Tabung Haji melalui MAE. Proses macam biasa. Tetapi dapat notifikasi  "unsuccessful". Dua kali saya ulang. Dua-dua dapat notifikasi yang sama.

Selalunya, contoh kalau saya bayar bil ke, ... dapat notifikasi sebegitu, tetapi akan dapat SMS yang pembayaran saya berjaya.

Saya ke website TH. Semak akaun, rupanya saving saya berkurangan. Duit tak masuk pula ke akaun Maybank. Tapi, transaksi berjaya. Apo???

Terus saya private mesej ke page FB Maybank masalah yang berlaku. Saya menerima jawapan seperti di bawah;


Buat transaksi hujung minggu, memang kena menunggulah. Lepas ni, apa-apapun, buat pada hari biasa jeπŸ˜”.

Kemaskini: Alhamdulillah, sudah dikembalikan duit ke akaun TH semula pada hari Isnin. Tengahari macam tu.

Sharhanah

No comments:

Post a Comment

⚠️πƒπ’π¬πœπ₯𝐚𝐒𝐦𝐞𝐫 Semua komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata kesat dan maki hamun tidak akan disiarkan. Harap maklum, terima kasih.

Featured Post πŸ₯•

Cantiknya Turkiye!

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang Hampir 2 bulan trip ke Turkiye menjadi kenangan. Saya masih tidak dapat menghabiskan ...