Bila Time Rajin, Blogger Pula Buat hal

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Haaa… inilah dugaan seorang blogger. πŸ˜‚

Dah lama tak rajin nak singgah blog orang, hari ni tiba-tiba datang mood rajin pula. Siap semangat nak join giveaway SA. Blogwalking sana sini la kita pagi tadi, nak tinggalkan komen kekonon…

Sekali Blogger buat hal! Tak boleh nak tinggalkan komen.

Dah tu, bila kita dah rajin ni bukannya selalu datang tau. Hari yang malas, boleh pula Blogger elok je. Hari kita tengah berkobar-kobar nak blogwalking, masa tu lah dia nak buat perangai. 

Bukti saya dah join giveaway SA. Tapi takleh tinggalkan komen. Harap SA nampak. Hihihi

Takpe… kita cuba lagi nanti. 

Ada tak yang mengalami nasib sama hari ni?

Sharhanah

Giveaway Wedding Anniversary SA & Suami Yang Ke-3 Tahun

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-3, SA & suami! πŸ’•

Semoga cinta yang ada hari ini terus mekar sampai bila-bila. Semoga tahun-tahun mendatang dipenuhi lebih banyak senyuman, lebih banyak rezeki dan lebih banyak perjalanan indah!

Dan untuk giveaway pula… saya join!

Mana tahu ada rezeki kali ini. Kalau tak menang pun, sekurang-kurangnya dapat memeriahkan hari istimewa SA dan suami. 

Klik gambar untuk join
Sharhanah